12 Mart 2017 Pazar

MELEKLER

Melekler nurdan ve ışıktan yaratıldı. Herhangi bir biçimleri yok sadece iyilik ve sevgi için çalışırlar. HER MELEĞİN ÇEŞİTLİ GÖREVLERİ VARDIR. Allah onlara hem evren için hemde insanlar için görevler vermiştir. Bizler bir dileğimiz için meleklerden yardım istediğimiz zaman elbette ki Allah'tan izin isterler. Sonuca Allah karar verir. Fakat meleklere gerek olmasaydı, Allah onları yaratmayı gerek duymazdı

Melekler ile saflık, arınmak, gelişim, sevgi, ve herkesin hayrına olacak sonuçlar için bağlantı kurulmalı. 

"HANİ RABBİNİZDEN YALVARIP YARDIM BEKLİYORDUNUZ; O DA, BEN SİZİ ARDARDA MELEKLERLE DESTEKLEYİP YARDIM EDİYORUM. DİYE BİLDİRMİŞTİ" 
ENFAL-9

ANLAŞILDIĞI GİBİ. RABBİM MELEKLERİ BİZE YARDIM ETMELERİ İÇİN GÖNDERDİ. AMA MELEKLER KİMSENİN ÖZEL İRADESİNE GİRMEZLER. VE ASLA KÖTÜLÜK İÇİN YARDIM ETMEZLER. KALBİNDE YANLIZCA SEVGİ OLAN VE ALLAHA İBADET EDEN ONU KOŞULSUZ SEVEN İNSANLARA YARDIM EDERLER... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder